loading...

حرفه عکاسی

بازدید : 8
دوشنبه 28 آذر 1401 زمان : 11:28

پس از مدت زمان مشخصی استفاده، دستگاه های الکترونیکی برای استفاده راحت و نگهداری از دستگاه نیاز به سرویس یا تعمیر احتمالی خواهند داشت. در دوربین های دیجیتال و DSLR هر قسمت عملکرد خاصی در عملکرد دوربین دارد. اگر هر یک از این قسمت ها دارای مشکلات فنی باشد؛ آنها نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند، عملکرد دستگاه دوربین تحت تأثیر قرار می گیرد و شما نمی توانید به درستی از دوربین استفاده کنید.
نمایندگی کانن به عنوان یک تعمیرگاه قوی، متخصص در تعمیر محصولات کانن است. متخصص در تعمیر دوربین های کانن و لنزهای کانن در کمترین زمان ممکن و با گارانتی. هنگام تعمیر دوربین ها باید پارامترهای خاصی را رعایت کرد تا سایر قسمت های دوربین آسیب نبینند و دستگاه به کیفیت اولیه خود برگردد و دوباره کار کند.
شما دوستداران برند کانن، به هزینه ای که برای خرید دوربین می پردازید فکر کنید. برای استفاده کامل از تجهیزات دوربین و نگهداری قطعات دوربین و افزایش عمر دوربین، هزینه معقولی را پرداخت می کنید تا از دوربین فعلی خود بهره بیشتری ببرید.
بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر دوربین - نمایندگی های مجاز. نمایندگی تعمیرات کانن بیش از سی سال پیش برای خدمات پس از فروش و سرویس و تعمیر تجهیزات کانن تاسیس شد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت تعمیر دوربین کانن خود را با گارانتی نمایندگی به نمایندگی کانن بسپارید. با دقت و ویژگی های حرفه ای محصولات کانن، این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد.
دوربین Canon Eos 90D یکی از بهترین دوربین های Canon DSLR می باشد.طراحی بصری این دوربین یکی از بهترین و جذاب ترین طراحی های Canon می باشد.این دوربین یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد. همچنین برای ضبط و فیلمبرداری مناسب است و به خوبی کار می کند. این دوربین از لنزهای Canon EF mount پشتیبانی می کند و دارای چندین لنز است. کاربران گرامی؛ ما می خواهیم برخی از ویژگی های Eos 90D را بررسی کنیم.
نمایش عناوین پست ها
مشخصات فنی دوربین Canon EOS 90D
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
سنسور: 32.5 مگاپیکسل APS-C CMOS
پردازشگر تصویر: DIGIC 8
محدوده حساسیت: قابل ارتقا از 100 تا 25600 ISO 51200
وزن و ابعاد: وزن 701 گرم - ابعاد 141 x 105 x 77 میلی متر
امکان عکس گرفتن. با سرعت 10 فریم در ثانیه عکاسی کنید
قابلیت فیلمبرداری: کیفیت Full HD با سرعت 120p - کیفیت 4K با سرعت 30p
نوع ذخیره سازی: SD/SDHC/SDXC
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی پویا 3 اینچی با دقت 1040000 امتیاز
اتصال خروجی: HDMI، USB، تلویزیون
نوع باتری: باتری لیتیوم یون LP-E6N، 1300 شات
قابلیت های ارتباطی: NFC، Wi-Fi و بلوتوث - میکروفون و هدفون
تعمیر دوربین Canon EOS 90D یک سرویس بی نظیر است زیرا کمی دقت، عدم دانش و تجربه می تواند سیستم دوربین شما را از بین ببرد. نمایندگی رسمی کانن برای تعمیر محصولات کانن زمان زیادی را صرف می کند. در این مرکز از بهترین متخصصین و کارشناسان تعمیر دوربین استفاده شده است. فروشگاه تولید کانن; ابزار جدید تعمیر دوربین کانن برای تعمیر دوربین های کانن و تعمیر لنز کانن.
مرکز ما تعمیرات دوربین ها را بر اساس آخرین استانداردها و روش های تعمیر محصولات کانن اعلام شده توسط مرجع مرکزی انجام می دهد. خدمات ارائه شده توسط مراکز تعمیر دوربین کانن به مدل های خاصی محدود نمی شود و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به دوربین های کانن ارائه می شود.
فروش کانن در تهران تنها مرکز معتبر تعمیرات محصولات کانن است که از قطعات اورجینال برای تعمیر محصولات معیوب استفاده می کند. قطعات اصلی دستگاه ها مستقیماً توسط کانن به ایران ارسال و مورد استفاده قرار گرفت.
نمایندگی کانن به منظور ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان و مراجعین این مرکز، جدیدترین تجهیزات در زمینه تجارت و خدمات را در اختیار کارکنان و تکنسین های خود قرار می دهد. کارشناسان در دوره های آموزشی ویژه و بین المللی که توسط کانن برگزار می شود شرکت می کنند و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف به دانش حرفه ای در مورد ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی می رسند.
نمایندگی کانن در ایران تنها بخش تخصصی فروش دستگاه های اورجینال کانن با گارانتی اصلی و گارانتی معتبر می باشد. بروز هرگونه نقص فنی بر روی محصولات به استثنای آسیب دیدگی و ورود آب به محصول شامل گارانتی بوده و توسط کارشناسان واحد تعمیرات به طور کامل تعمیر خواهد شد.
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
خدمات تعمیر دوربین Canon EOS 90D
تعمیر لنز
یکی از خدمات منحصر به فرد کانن برای تعمیر دوربین EOS 90D تعمیر یا تعویض لنز حرفه ای است. شایع ترین مشکلاتی که برای لنزهای دوربین ایجاد می شود می تواند ناشی از قرارگیری ضعیف و نامناسب باتری دستگاه یا گرد و غباری باشد که در زمانی که دوربین نیاز به سرویس دارد وارد لنز دوربین می شود.
با این حال می توان گفت در اکثر موارد خرابی لنز Canon EOS 90D مشکل جدی نیست و به راحتی قابل رفع است. البته اگر لنز دوربین در اثر ضربه و فشار آسیب نبیند، چاره ای جز تعویض لنز دوربین وجود ندارد.
تعمیر سنسور
یکی از مهم ترین قسمت های هر دوربین، آسیبی که نمی توان با این دستگاه زیبا کرد، سنسور دوربین است. متأسفانه عوامل زیادی مانند ضربه دوربین، رطوبت و فشار زیاد باعث خرابی سنسور می شوند. در ضمن سنسور دوربین یکی از قطعاتی است که در صورت عدم تعمیر صحیح می تواند به سایر قطعات آسیب برساند.
بنابراین در صورت از کار افتادن سنسور دوربین Canon EOS 90D، بهتر است سریعا به مرکز تعمیرات دوربین کانن مراجعه کنید و این واحد را توسط تعمیرکاران این شرکت تعمیر کنید تا به سایر قسمت های دوربین و رویداد آسیبی نرسد.
رفع فلش
همانطور که می دانید عملکرد فلاش در دوربین سوژه را روشن می کند و تصویر را زیباتر و جذاب تر می کند. این گزینه هنگام عکاسی در شب به خوبی کار می کند. همه عکاسان حرفه ای اهمیت نور در عکاسی را می دانند و می دانند که نور در عکاسی به یک تصویر جان می بخشد.
بنابراین عملکرد نور در دوربین بسیار مفید است و خرابی آن می تواند عنصر مهمی را در عکاسی از بین ببرد. خوشبختانه تعمیرکاران دوربین کانن تجربه و تخصص زیادی در زمینه تعمیر و تعمیر فلاش دوربین کانن دارند، بنابراین می توانید تعمیر و نگهداری دوربین Canon EOS 90D خود را به متخصصین این حوزه بسپارید.
تعمیر صفحه نمایش لمسی
دلایل زیادی برای از کار افتادن پنل لمسی دوربین های کانن وجود دارد، اما مهم ترین آن ها شکسته بودن برد ال سی دی داخل، شکستگی صفحه LCD یا کابل آن است. تعمیر پنل لمسی دوربین های کانن به تخصص بالایی نیاز دارد، بنابراین توصیه می کنیم برای تعمیر دوربین های Canon EOS 90D با نمایندگی دوربین کانن تماس بگیرید.
تکنسین های این مرکز پس از دریافت دوربین کانن از شما، عیب یابی و تعمیر دقیق دوربین فیلمبرداری کانن را انجام می دهند و دستگاه را به صورت روز اول در اختیار شما قرار می دهند.
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
مشکلات دوربین Canon EOS 90D را برطرف کنید
دوربین روشن نمی شود
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دکمه پاور دوربین Canon EOS 90D را فشار دهید، اما نمی توانید آن را روشن کنید. در واقع، دلایل زیادی برای روشن نشدن دوربین کانن وجود دارد، از جمله: شکسته شدن دکمه پاور، کثیف شدن پایانه های باتری، باتری آسیب دیده، مدار و برد دوربین آسیب دیده به دلیل تماس با تجهیزات.
اگر با دوربین کانن به این مشکل برخورده اید و می دانید که دوربین گران قیمت است اما تعویض نشده است، بهتر است آن را به مرکز تعمیر دوربین کانن بفرستید تا کادر خدمات آن مرکز به صورت تخصصی کار را انجام دهند. . درستش کن
تاری دوربین
در دوربین کانن، تاری تصویر می تواند به دلیل سرعت شاتر پایین یا فوکوس نادرست ایجاد شود. البته نمی توان به این مشکل خوش بین بود زیرا گاهی آسیب به لنز دوربین باعث این مشکل می شود. گاهی اوقات لنز دوربین آسیب دیده و کثیف می شود و با تمیز کردن آن می توان این مشکل را برطرف کرد.
اگر دوربین شما با این مشکل مواجه است، توصیه می شود سرعت شاتر و فوکوس را تنظیم کنید و اگر این راه حل جواب نداد، تعمیر دوربین Canon EOS 90D خود را به تعمیرگاه دوربین کانن ببرید. تکنسین های مرکز تعمیرات ما می توانند مشکل را تشخیص دهند. کانن لنز دوربین را تعمیر می کند.
فوکوس نکردن دوربین
خوشبختانه، بیشتر این امر به این دلیل است که Canon EOS 90D روی دلایل غیر فنی که به راحتی قابل رفع هستند تمرکز نمی کند. برخی از دلایل غیر فنی برای فوکوس نکردن دوربین کانن عبارتند از: سنسور فوکوس خودکار کثیف، انعکاس گرما، نور کم محیط و نزدیک بودن بیش از حد به سوژه.
البته تنظیم دوربین روی فوکوس خودکار در اکثر مواقع فوکوس نمی کند، بنابراین اگر دوربین شما در حالت فوکوس خودکار است، بهتر است آن را روی حالت فوکوس دستی قرار دهید و دوباره عملکرد آن را بررسی کنید. اگر با این کار مشکل فوکوس دوربین کانن حل نشد، بهتر است آن را به مرکز تعمیر دوربین کانن بفرستید تا کارکنان خدمات آن مرکز بتوانند دوربین را تعمیر کرده و سخت افزار آن را بررسی کنند.
تاریکی صفحه LCD دوربین
یک صفحه LCD تیره Canon EOS 90D ممکن است به دلیل سطح روشنایی پایین صفحه در تنظیمات دوربین رخ دهد، بنابراین بهتر است برای افزایش سطح روشنایی LCD به تنظیمات دوربین خود بروید یا آن را روی Auto تنظیم کنید. mode.give اگر با استفاده از این راه حل نمی توانید مشکل صفحه نمایش LCD تیره دوربین Canon را حل کنید، بهتر است عیب یابی دوربین Canon EOS 90D را به تکنسین نمایندگی دوربین کانن بسپارید.
مشخصات فنی دوربین Canon EOS 90D
برای اطمینان از صلاحیت و سطح مهارت تکنسین ها، کانن ضمانت تمام خدمات خود را ارائه می دهد. پس از ارجاع دوربین خود به واحد تعمیر دوربین کانن، مهندسین فنی پس از تعمیر مورد نیاز، هزینه تعمیر را به مشتری اعلام می کنند تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین آغاز شده و تنظیمات به پایان برسد.
توجه: متخصصان نماینده کانن. کارشناسان تعمیرگاه تمامی مراحل انجام شده روی دوربین را به شما اطلاع خواهند داد.
مراحل تعمیر دوربین Canon EOS 90D:
ابتدا یک تماس تلفنی با نماینده Canon و توضیح مشکل دستگاه دوربین
دستگاه دوربین را به نماینده Canon ارسال کنید
کارشناسان تعمیر در کمتر از 48 ساعت هزینه تعمیر دوربین را به شما خواهند گفت.
در صورت قبولی شارژ دستگاه در اسرع وقت تعمیر می شود. متخصصان تعمیرات کانن شما را از هر مرحله ای که در دوربین شما برداشته می شود مطلع می سازند.

منبع: https://canon1.ir/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-eos-90d/

پس از مدت زمان مشخصی استفاده، دستگاه های الکترونیکی برای استفاده راحت و نگهداری از دستگاه نیاز به سرویس یا تعمیر احتمالی خواهند داشت. در دوربین های دیجیتال و DSLR هر قسمت عملکرد خاصی در عملکرد دوربین دارد. اگر هر یک از این قسمت ها دارای مشکلات فنی باشد؛ آنها نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند، عملکرد دستگاه دوربین تحت تأثیر قرار می گیرد و شما نمی توانید به درستی از دوربین استفاده کنید.
نمایندگی کانن به عنوان یک تعمیرگاه قوی، متخصص در تعمیر محصولات کانن است. متخصص در تعمیر دوربین های کانن و لنزهای کانن در کمترین زمان ممکن و با گارانتی. هنگام تعمیر دوربین ها باید پارامترهای خاصی را رعایت کرد تا سایر قسمت های دوربین آسیب نبینند و دستگاه به کیفیت اولیه خود برگردد و دوباره کار کند.
شما دوستداران برند کانن، به هزینه ای که برای خرید دوربین می پردازید فکر کنید. برای استفاده کامل از تجهیزات دوربین و نگهداری قطعات دوربین و افزایش عمر دوربین، هزینه معقولی را پرداخت می کنید تا از دوربین فعلی خود بهره بیشتری ببرید.
بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر دوربین - نمایندگی های مجاز. نمایندگی تعمیرات کانن بیش از سی سال پیش برای خدمات پس از فروش و سرویس و تعمیر تجهیزات کانن تاسیس شد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت تعمیر دوربین کانن خود را با گارانتی نمایندگی به نمایندگی کانن بسپارید. با دقت و ویژگی های حرفه ای محصولات کانن، این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد.
دوربین Canon Eos 90D یکی از بهترین دوربین های Canon DSLR می باشد.طراحی بصری این دوربین یکی از بهترین و جذاب ترین طراحی های Canon می باشد.این دوربین یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد. همچنین برای ضبط و فیلمبرداری مناسب است و به خوبی کار می کند. این دوربین از لنزهای Canon EF mount پشتیبانی می کند و دارای چندین لنز است. کاربران گرامی؛ ما می خواهیم برخی از ویژگی های Eos 90D را بررسی کنیم.
نمایش عناوین پست ها
مشخصات فنی دوربین Canon EOS 90D
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
سنسور: 32.5 مگاپیکسل APS-C CMOS
پردازشگر تصویر: DIGIC 8
محدوده حساسیت: قابل ارتقا از 100 تا 25600 ISO 51200
وزن و ابعاد: وزن 701 گرم - ابعاد 141 x 105 x 77 میلی متر
امکان عکس گرفتن. با سرعت 10 فریم در ثانیه عکاسی کنید
قابلیت فیلمبرداری: کیفیت Full HD با سرعت 120p - کیفیت 4K با سرعت 30p
نوع ذخیره سازی: SD/SDHC/SDXC
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی پویا 3 اینچی با دقت 1040000 امتیاز
اتصال خروجی: HDMI، USB، تلویزیون
نوع باتری: باتری لیتیوم یون LP-E6N، 1300 شات
قابلیت های ارتباطی: NFC، Wi-Fi و بلوتوث - میکروفون و هدفون
تعمیر دوربین Canon EOS 90D یک سرویس بی نظیر است زیرا کمی دقت، عدم دانش و تجربه می تواند سیستم دوربین شما را از بین ببرد. نمایندگی رسمی کانن برای تعمیر محصولات کانن زمان زیادی را صرف می کند. در این مرکز از بهترین متخصصین و کارشناسان تعمیر دوربین استفاده شده است. فروشگاه تولید کانن; ابزار جدید تعمیر دوربین کانن برای تعمیر دوربین های کانن و تعمیر لنز کانن.
مرکز ما تعمیرات دوربین ها را بر اساس آخرین استانداردها و روش های تعمیر محصولات کانن اعلام شده توسط مرجع مرکزی انجام می دهد. خدمات ارائه شده توسط مراکز تعمیر دوربین کانن به مدل های خاصی محدود نمی شود و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به دوربین های کانن ارائه می شود.
فروش کانن در تهران تنها مرکز معتبر تعمیرات محصولات کانن است که از قطعات اورجینال برای تعمیر محصولات معیوب استفاده می کند. قطعات اصلی دستگاه ها مستقیماً توسط کانن به ایران ارسال و مورد استفاده قرار گرفت.
نمایندگی کانن به منظور ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان و مراجعین این مرکز، جدیدترین تجهیزات در زمینه تجارت و خدمات را در اختیار کارکنان و تکنسین های خود قرار می دهد. کارشناسان در دوره های آموزشی ویژه و بین المللی که توسط کانن برگزار می شود شرکت می کنند و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف به دانش حرفه ای در مورد ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی می رسند.
نمایندگی کانن در ایران تنها بخش تخصصی فروش دستگاه های اورجینال کانن با گارانتی اصلی و گارانتی معتبر می باشد. بروز هرگونه نقص فنی بر روی محصولات به استثنای آسیب دیدگی و ورود آب به محصول شامل گارانتی بوده و توسط کارشناسان واحد تعمیرات به طور کامل تعمیر خواهد شد.
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
خدمات تعمیر دوربین Canon EOS 90D
تعمیر لنز
یکی از خدمات منحصر به فرد کانن برای تعمیر دوربین EOS 90D تعمیر یا تعویض لنز حرفه ای است. شایع ترین مشکلاتی که برای لنزهای دوربین ایجاد می شود می تواند ناشی از قرارگیری ضعیف و نامناسب باتری دستگاه یا گرد و غباری باشد که در زمانی که دوربین نیاز به سرویس دارد وارد لنز دوربین می شود.
با این حال می توان گفت در اکثر موارد خرابی لنز Canon EOS 90D مشکل جدی نیست و به راحتی قابل رفع است. البته اگر لنز دوربین در اثر ضربه و فشار آسیب نبیند، چاره ای جز تعویض لنز دوربین وجود ندارد.
تعمیر سنسور
یکی از مهم ترین قسمت های هر دوربین، آسیبی که نمی توان با این دستگاه زیبا کرد، سنسور دوربین است. متأسفانه عوامل زیادی مانند ضربه دوربین، رطوبت و فشار زیاد باعث خرابی سنسور می شوند. در ضمن سنسور دوربین یکی از قطعاتی است که در صورت عدم تعمیر صحیح می تواند به سایر قطعات آسیب برساند.
بنابراین در صورت از کار افتادن سنسور دوربین Canon EOS 90D، بهتر است سریعا به مرکز تعمیرات دوربین کانن مراجعه کنید و این واحد را توسط تعمیرکاران این شرکت تعمیر کنید تا به سایر قسمت های دوربین و رویداد آسیبی نرسد.
رفع فلش
همانطور که می دانید عملکرد فلاش در دوربین سوژه را روشن می کند و تصویر را زیباتر و جذاب تر می کند. این گزینه هنگام عکاسی در شب به خوبی کار می کند. همه عکاسان حرفه ای اهمیت نور در عکاسی را می دانند و می دانند که نور در عکاسی به یک تصویر جان می بخشد.
بنابراین عملکرد نور در دوربین بسیار مفید است و خرابی آن می تواند عنصر مهمی را در عکاسی از بین ببرد. خوشبختانه تعمیرکاران دوربین کانن تجربه و تخصص زیادی در زمینه تعمیر و تعمیر فلاش دوربین کانن دارند، بنابراین می توانید تعمیر و نگهداری دوربین Canon EOS 90D خود را به متخصصین این حوزه بسپارید.
تعمیر صفحه نمایش لمسی
دلایل زیادی برای از کار افتادن پنل لمسی دوربین های کانن وجود دارد، اما مهم ترین آن ها شکسته بودن برد ال سی دی داخل، شکستگی صفحه LCD یا کابل آن است. تعمیر پنل لمسی دوربین های کانن به تخصص بالایی نیاز دارد، بنابراین توصیه می کنیم برای تعمیر دوربین های Canon EOS 90D با نمایندگی دوربین کانن تماس بگیرید.
تکنسین های این مرکز پس از دریافت دوربین کانن از شما، عیب یابی و تعمیر دقیق دوربین فیلمبرداری کانن را انجام می دهند و دستگاه را به صورت روز اول در اختیار شما قرار می دهند.
تعمیر دوربین Canon EOS 90D
مشکلات دوربین Canon EOS 90D را برطرف کنید
دوربین روشن نمی شود
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دکمه پاور دوربین Canon EOS 90D را فشار دهید، اما نمی توانید آن را روشن کنید. در واقع، دلایل زیادی برای روشن نشدن دوربین کانن وجود دارد، از جمله: شکسته شدن دکمه پاور، کثیف شدن پایانه های باتری، باتری آسیب دیده، مدار و برد دوربین آسیب دیده به دلیل تماس با تجهیزات.
اگر با دوربین کانن به این مشکل برخورده اید و می دانید که دوربین گران قیمت است اما تعویض نشده است، بهتر است آن را به مرکز تعمیر دوربین کانن بفرستید تا کادر خدمات آن مرکز به صورت تخصصی کار را انجام دهند. . درستش کن
تاری دوربین
در دوربین کانن، تاری تصویر می تواند به دلیل سرعت شاتر پایین یا فوکوس نادرست ایجاد شود. البته نمی توان به این مشکل خوش بین بود زیرا گاهی آسیب به لنز دوربین باعث این مشکل می شود. گاهی اوقات لنز دوربین آسیب دیده و کثیف می شود و با تمیز کردن آن می توان این مشکل را برطرف کرد.
اگر دوربین شما با این مشکل مواجه است، توصیه می شود سرعت شاتر و فوکوس را تنظیم کنید و اگر این راه حل جواب نداد، تعمیر دوربین Canon EOS 90D خود را به تعمیرگاه دوربین کانن ببرید. تکنسین های مرکز تعمیرات ما می توانند مشکل را تشخیص دهند. کانن لنز دوربین را تعمیر می کند.
فوکوس نکردن دوربین
خوشبختانه، بیشتر این امر به این دلیل است که Canon EOS 90D روی دلایل غیر فنی که به راحتی قابل رفع هستند تمرکز نمی کند. برخی از دلایل غیر فنی برای فوکوس نکردن دوربین کانن عبارتند از: سنسور فوکوس خودکار کثیف، انعکاس گرما، نور کم محیط و نزدیک بودن بیش از حد به سوژه.
البته تنظیم دوربین روی فوکوس خودکار در اکثر مواقع فوکوس نمی کند، بنابراین اگر دوربین شما در حالت فوکوس خودکار است، بهتر است آن را روی حالت فوکوس دستی قرار دهید و دوباره عملکرد آن را بررسی کنید. اگر با این کار مشکل فوکوس دوربین کانن حل نشد، بهتر است آن را به مرکز تعمیر دوربین کانن بفرستید تا کارکنان خدمات آن مرکز بتوانند دوربین را تعمیر کرده و سخت افزار آن را بررسی کنند.
تاریکی صفحه LCD دوربین
یک صفحه LCD تیره Canon EOS 90D ممکن است به دلیل سطح روشنایی پایین صفحه در تنظیمات دوربین رخ دهد، بنابراین بهتر است برای افزایش سطح روشنایی LCD به تنظیمات دوربین خود بروید یا آن را روی Auto تنظیم کنید. mode.give اگر با استفاده از این راه حل نمی توانید مشکل صفحه نمایش LCD تیره دوربین Canon را حل کنید، بهتر است عیب یابی دوربین Canon EOS 90D را به تکنسین نمایندگی دوربین کانن بسپارید.
مشخصات فنی دوربین Canon EOS 90D
برای اطمینان از صلاحیت و سطح مهارت تکنسین ها، کانن ضمانت تمام خدمات خود را ارائه می دهد. پس از ارجاع دوربین خود به واحد تعمیر دوربین کانن، مهندسین فنی پس از تعمیر مورد نیاز، هزینه تعمیر را به مشتری اعلام می کنند تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین آغاز شده و تنظیمات به پایان برسد.
توجه: متخصصان نماینده کانن. کارشناسان تعمیرگاه تمامی مراحل انجام شده روی دوربین را به شما اطلاع خواهند داد.
مراحل تعمیر دوربین Canon EOS 90D:
ابتدا یک تماس تلفنی با نماینده Canon و توضیح مشکل دستگاه دوربین
دستگاه دوربین را به نماینده Canon ارسال کنید
کارشناسان تعمیر در کمتر از 48 ساعت هزینه تعمیر دوربین را به شما خواهند گفت.
در صورت قبولی شارژ دستگاه در اسرع وقت تعمیر می شود. متخصصان تعمیرات کانن شما را از هر مرحله ای که در دوربین شما برداشته می شود مطلع می سازند.

منبع: https://canon1.ir/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-eos-90d/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 315
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه