loading...

حرفه عکاسی

بازدید : 10
چهارشنبه 23 آذر 1401 زمان : 12:40

چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه مبتدی، برای تاثیرگذاری عکس های خود به نور نیاز دارید، در واقع هیچ عکاسی نمی تواند بدون تجهیزات نورپردازی عکاسی کند. نورپردازی از تجهیزاتی مانند لایت باکس عکاسی یا چادرهای نور عکاسی، سایبان های عکس و غیره استفاده می کند. برای بهبود کیفیت تصاویر
نور، نور، نور و نور بیشتر. همه آنها را اینجا در نمایندگی کانن خود پیدا خواهید کرد، و حتی اگر یک عکاس حرفه ای با سال ها تجربه هستید، گزینه های نورپردازی زیادی که امروز در دسترس هستند می توانند شما را خوشحال کنند. کلید تمرین در هر زمینه ای از عکاسی، دانستن ابزارهای خود است. مرتبط با این سبک در طول سال ها ابزارهای مختلفی برای کار در زمینه های مختلف عکاسی ساخته شده است.
ابزارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها مربوط به نورپردازی است، اما برای تهیه وسایل روشنایی لازم باید قبل از خرید این موارد را به خوبی بدانیم. ممکن است فکر کنید، "از کجا شروع کنم و چگونه بهترین تجهیزات نورپردازی را پیدا کنم؟" امروز، در اینجا قصد داریم تمام نکات نورپردازی عکاسی دوربین کانن را به شما نشان دهیم.
بهترین ابزار نورپردازی در عکاسی
تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی
جعبه نور
چادر نور، جعبه نور یا چادر نوری (همچنین به عنوان استودیوی کوچک عکاس نیز شناخته می‌شود) یک لوازم جانبی عکاسی است که نور را از چندین منبع نور، معمولاً با کناره‌های آن از مواد نیمه شفاف، منعکس می‌کند. این نور تقریباً کاملاً بدون سایه است و در یک پس زمینه ساده و ساده ایجاد می شود.
برخی از چادرهای عکاسی دارای سوراخ های عکس مسطح هستند. این سوراخ‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شوند و به این معنی است که برای گرفتن عکس‌های با زاویه بالا نیازی به چرخش و حرکت بدنه ندارید و فقط باید زاویه دوربین را تغییر دهید.
دیگران از پس زمینه های مختلف می آیند.
رنگ‌های رایج پس‌زمینه‌های سفید و مشکی هستند، اما می‌توانید از پس‌زمینه‌های تیز مانند زمینه‌های سبز، زرد یا بافت‌دار (مانند پس‌زمینه‌های طرح‌دار یا تکه‌ای چوب به عنوان پس‌زمینه و غیره) استفاده کنید. به این ترتیب عکس های شما خلاقانه تر و موثرتر خواهند بود.
چادرهای عکاسی اغلب دارای چراغ داخلی (LED) هستند و فقط آداپتور را به چادر وصل کرده و از محصول عکس بگیرید.
این مشکل تفاوت چادر عکس با چادر یا جعبه نور LED است در چادر عکاسی علاوه بر نور طبیعی، برای عکس های خود به نور خارجی نیز نیاز دارید که ایراداتی دارد:
یکی کمبود نور طبیعی در فضاهای داخلی است و دیگری اینکه باید برای نورپردازی مناسب فضای باز هزینه کنید که می تواند طراحی و بودجه شما را تحت الشعاع قرار دهد. همچنین نورپردازی فضای باز باید در جای مناسب و با زاویه مناسب قرار گیرد تا کیفیت عکس را خراب نکند.
جدیدترین ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی
برخی از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی
چادر عکاسی LED محصول را به طور یکنواخت و نرم روشن می کند و از تابش خیره کننده نورهای روشن جلوگیری می کند. مزیت مهم چادرهای سبک جلوگیری از انعکاس نور به خصوص بر روی اجسام براق مانند ساعت و جواهرات است.
به همین دلیل از لایت باکس های جواهرات برای عکاسی از این محصولات استفاده می شود، زیرا این لوازم جانبی نور را با درخشندگی خود منعکس می کنند و می توانند سایه های اضافی ایجاد کنند، اما لایت باکس به شما امکان کنترل بازتاب را می دهد. رندر و رندر یکنواخت اشیا. جواهرات کار آسانی نیست، برعکس، منظور شماست، و این نیاز به وضوح، نوردهی و نور با کیفیت دارد. علاوه بر این، عکس باید خطوط اطراف جسم و لبه های آن را به خوبی نشان دهد. در این راستا ما دوربین Canon 90d را پیشنهاد می کنیم.
یکی از مزایای لایت باکس های ال ای دی تنظیم و کنترل شدت نور است که امکان کار طولانی مدت با حرارت کم را فراهم می کند و همچنین باعث می شود کیفیت عکس و ظاهر غذا افت نکند. عکاسی، مانند عکاسی از غذا، که در آن میزان نور و گرما مهم است. دخالت نکن. مدل های لایت باکس:
همانطور که قبلاً برای تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی گفتیم، انواع مختلفی از لایت باکس (از نظر عکاسی) وجود ندارد. شما باید لایت باکس محصول مورد نیاز خود را با توجه به اندازه و نور مورد نیاز برای عکاسی خریداری کنید. مثلا برای عکس مدل ها و محصولات در سوپرمارکت ها به لایت باکس بزرگتری نیاز دارید و البته هر چه لایت باکس بزرگتر باشد به نور بیشتری نیاز دارد.
همچنین، برای عکاسی از جواهرات و سایر اقلام کوچک، به یک لایت باکس کوچکتر نیاز دارید که به نور کمتری نیاز دارد. انواع لایت باکس یا چادر با نورپردازی داخلی نیز وجود دارد که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند اما باید توجه داشته باشید که آیا نور کافی برای عکاسی شما دارند یا خیر؟
همچنین اگر در طبیعت یا در موقعیت‌های مختلف که مدام در حال حرکت هستید عکاسی می‌کنید، به یک جعبه نور تاشو نیاز دارید که به راحتی جمع شود و بتوانید آن را در کیف پول خود حمل کنید. قیمت آن نزدیک به قیمت یک لایت باکس استاندارد است.
مواد پارچه لایت باکس نیز می تواند متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که پارچه هنگام گرفتن عکس چروک نمی شود تا بعداً مجبور نشوید برای ویرایش آن وقت بگذارید.
قیمت و خرید لایت باکس:
لایت باکس ها در بازه های قیمتی متفاوتی هستند و از لایت باکس ارزان (حدود 400 تومان) تا لایت باکس گران قیمت (چند میلیون تومان) را شامل می شود. قیمت لایت باکس به اندازه آن (هرچه بزرگتر و سنگین تر باشد، قیمت آن بیشتر است)، نوع پارچه استفاده شده، قابل حمل بودن، میزان نور و نوع لامپ مورد استفاده بستگی دارد. . ، همچنین یک مارک لایت باکس.
البته لایت باکس های ارزان قیمت آنچنان باکیفیت نیستند اما کار را انجام می دهند. اگر اهل عکاسی حرفه ای هستید، مطمئن شوید که نوع باکیفیت آن را از یک برند معتبر تهیه کنید تا مجبور به تعویض آن نباشید و اگر بودجه شما برای خرید یک نوع ارزان قیمت کافی نیست، می توانید یک لایت باکس ساده بسازید. در خانه.
سافت باکس
سافت باکس یک جعبه پارچه ای است که در جلو یا اطراف منبع نور قرار می گیرد. منبع نور مورد استفاده در این دستگاه ها معمولا کوچک است، اما سافت باکس نور را بزرگتر و نرم تر می کند. این کیت عکاسی و نورپردازی معمولا از دو قسمت تشکیل شده است.
بیرون معمولاً سیاه است و داخل آن نقره ای یا سفید است. همچنین دو لایه پارچه یا پلاستیک وجود دارد که به عنوان ابر در برابر خورشید عمل می کنند. یکی از این قسمت ها داخل سافت باکس قرار می گیرد و به آن قسمت داخلی می گویند. قسمت دیگر به صورت خارجی نصب می شود و گاهی به آن اکستنشن جوراب می گویند.
تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی
ابزارهای نورپردازی مهم برای عکاسی
Softbox-modelo
سافت باکس ها ابزار پرکاربرد و مهمی در تجهیزات استودیویی هستند که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. سافت باکس ها معمولا مستطیل یا مربع هستند و بزرگترین آنها را می توان برای پرتره های تمام قد استفاده کرد. رنگ های سطح داخلی سافت باکس طلایی، نقره ای و سفید است که هر کدام کارایی و کاربردهای متفاوتی دارند.
به عنوان مثال، یک سافت باکس سفید 98 درصد نور، یک سافت باکس نقره ای 100 درصد و یک سافت باکس طلایی 100 درصد نور را منعکس می کند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت بین سافت باکس طلایی و نقره ای چیست. به عنوان مثال، می توانید اتاقی را که توسط ماه روشن شده است با اتاقی با لامپ های گازی طلایی مقایسه کنید. از این رو سافت باکس طلایی و نقره ای است. سافت باکس نقره ای نور سرد و سافت باکس طلایی نور گرم را منعکس می کند.
چراغ چتر
نور چتری یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی در آتلیه عکاسی است که یکی از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی نیز محسوب می شود. از چتر برای بازتاب نور ضعیف اطراف و رساندن آن به سوژه استفاده می شود. استفاده از چتر سبک به گونه ای است که نور سطح چتر را روشن کرده و درخششی ملایم ایجاد می کند. این دستگاه در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف برای عکاسان عرضه می شود.
نور در عکاسی مهم است
انواع چتر
در تجهیزات کارگاهی، صفحه نمایش ها با توجه به حوزه استفاده به دو دسته تقسیم می شوند:
چترهای انعکاسی: در چترهای انعکاسی، قسمت بیرونی چتر مشکی و داخل آن طلایی، سفید یا نقره ای است.
چتر دیفیوزر: در چتر دیفیوزر، هر دو سطح داخلی و خارجی سفید هستند.
چترهای انعکاسی برای عکس‌های گروهی و چترهای غیر بازتابنده برای عکس‌های فردی بهترین هستند. بسته به نوع و کیفیت نور مورد نیاز و فاصله جسم از نور، از دو نوع چتر استفاده می شود.
نه
نازل - یکی از لوازم و تجهیزات روشنایی است که در واقع یک منبع نور نقطه ای است که به آن شلنگ نیز می گویند. کاربرد آن تمرکز روی یک قسمت از یک شی و برجسته کردن آن قسمت است.
8656546456
انعکاس تلفن
پس زمینه عکاسی یا پس زمینه عکاسی یا پرده عکاسی پارچه یا کاغذی است که در پشت مواد عکاسی قرار دارد. این دستگاه به شما امکان می دهد عکسی با کیفیت بالا بگیرید و دید خوبی داشته باشید. با کمک آنها می توانید حالت و شخصیت سوژه را در تصویر نشان دهید. این دوربین گوشی برای افزایش دید عکاسان و همچنین برای تکمیل نور استفاده می شود
معمولا از گوشی های سفید، مشکی و خاکستری استفاده می شود.
کاغذ سفید برگشته است
آباژور
یکی دیگر از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی سایه زن است که از چهار برگ تیره تشکیل شده است که جهت نور را با برگ ها مشخص می کند.
ابزارهای نورپردازی ضروری در عکاسی
پانتوگراف
پانتوگراف که در برخی از تغییرات تعلیق نور نیز نامیده می شود، یک سیستم تعلیق هوایی رایج برای لامپ ها، صفحه نمایش ها، میکروفون ها و غیره است. در آتلیه های عکاسی
پانتوگراف را می توان با استفاده از کابل های درایو یا سیستم فنری برای تنظیم ارتفاع بار (معمولاً پروژکتور و میکروفون) تنظیم کرد. این سیستم معمولاً از چندین کرکره و کرکره تشکیل شده است که با فشار دادن یا کشیدن آنها می توان طول نور مورد نظر را تعیین کرد. این پانتوگراف ها به عنوان یک جایگزین سه گانه برای رعد و برق در نظر گرفته می شوند.
کمک های مهم نور در عکاسی
1
چه کسانی از تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی استفاده می کنند؟
همه کسانی که عکس می گیرند، چه دوربین و چه تلفن همراه، به نور مناسب برای عکس های خود نیاز دارند. لایت باکس Dim Photography برای محصولات فروشگاهی، عکاسی از جواهرات، عکاسی از غذا، مدلینگ و عکاسی بسیار مفید است. داشتن عکس در فروش شما بسیار مهم است، اگر نور کافی برای برجسته کردن محصول مورد نیاز خود نداشته باشید، هیچ مشتری علاقه ای به خرید محصول شما نخواهد داشت.

منبع: https://canon1.ir/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه مبتدی، برای تاثیرگذاری عکس های خود به نور نیاز دارید، در واقع هیچ عکاسی نمی تواند بدون تجهیزات نورپردازی عکاسی کند. نورپردازی از تجهیزاتی مانند لایت باکس عکاسی یا چادرهای نور عکاسی، سایبان های عکس و غیره استفاده می کند. برای بهبود کیفیت تصاویر
نور، نور، نور و نور بیشتر. همه آنها را اینجا در نمایندگی کانن خود پیدا خواهید کرد، و حتی اگر یک عکاس حرفه ای با سال ها تجربه هستید، گزینه های نورپردازی زیادی که امروز در دسترس هستند می توانند شما را خوشحال کنند. کلید تمرین در هر زمینه ای از عکاسی، دانستن ابزارهای خود است. مرتبط با این سبک در طول سال ها ابزارهای مختلفی برای کار در زمینه های مختلف عکاسی ساخته شده است.
ابزارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها مربوط به نورپردازی است، اما برای تهیه وسایل روشنایی لازم باید قبل از خرید این موارد را به خوبی بدانیم. ممکن است فکر کنید، "از کجا شروع کنم و چگونه بهترین تجهیزات نورپردازی را پیدا کنم؟" امروز، در اینجا قصد داریم تمام نکات نورپردازی عکاسی دوربین کانن را به شما نشان دهیم.
بهترین ابزار نورپردازی در عکاسی
تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی
جعبه نور
چادر نور، جعبه نور یا چادر نوری (همچنین به عنوان استودیوی کوچک عکاس نیز شناخته می‌شود) یک لوازم جانبی عکاسی است که نور را از چندین منبع نور، معمولاً با کناره‌های آن از مواد نیمه شفاف، منعکس می‌کند. این نور تقریباً کاملاً بدون سایه است و در یک پس زمینه ساده و ساده ایجاد می شود.
برخی از چادرهای عکاسی دارای سوراخ های عکس مسطح هستند. این سوراخ‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شوند و به این معنی است که برای گرفتن عکس‌های با زاویه بالا نیازی به چرخش و حرکت بدنه ندارید و فقط باید زاویه دوربین را تغییر دهید.
دیگران از پس زمینه های مختلف می آیند.
رنگ‌های رایج پس‌زمینه‌های سفید و مشکی هستند، اما می‌توانید از پس‌زمینه‌های تیز مانند زمینه‌های سبز، زرد یا بافت‌دار (مانند پس‌زمینه‌های طرح‌دار یا تکه‌ای چوب به عنوان پس‌زمینه و غیره) استفاده کنید. به این ترتیب عکس های شما خلاقانه تر و موثرتر خواهند بود.
چادرهای عکاسی اغلب دارای چراغ داخلی (LED) هستند و فقط آداپتور را به چادر وصل کرده و از محصول عکس بگیرید.
این مشکل تفاوت چادر عکس با چادر یا جعبه نور LED است در چادر عکاسی علاوه بر نور طبیعی، برای عکس های خود به نور خارجی نیز نیاز دارید که ایراداتی دارد:
یکی کمبود نور طبیعی در فضاهای داخلی است و دیگری اینکه باید برای نورپردازی مناسب فضای باز هزینه کنید که می تواند طراحی و بودجه شما را تحت الشعاع قرار دهد. همچنین نورپردازی فضای باز باید در جای مناسب و با زاویه مناسب قرار گیرد تا کیفیت عکس را خراب نکند.
جدیدترین ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی
برخی از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی
چادر عکاسی LED محصول را به طور یکنواخت و نرم روشن می کند و از تابش خیره کننده نورهای روشن جلوگیری می کند. مزیت مهم چادرهای سبک جلوگیری از انعکاس نور به خصوص بر روی اجسام براق مانند ساعت و جواهرات است.
به همین دلیل از لایت باکس های جواهرات برای عکاسی از این محصولات استفاده می شود، زیرا این لوازم جانبی نور را با درخشندگی خود منعکس می کنند و می توانند سایه های اضافی ایجاد کنند، اما لایت باکس به شما امکان کنترل بازتاب را می دهد. رندر و رندر یکنواخت اشیا. جواهرات کار آسانی نیست، برعکس، منظور شماست، و این نیاز به وضوح، نوردهی و نور با کیفیت دارد. علاوه بر این، عکس باید خطوط اطراف جسم و لبه های آن را به خوبی نشان دهد. در این راستا ما دوربین Canon 90d را پیشنهاد می کنیم.
یکی از مزایای لایت باکس های ال ای دی تنظیم و کنترل شدت نور است که امکان کار طولانی مدت با حرارت کم را فراهم می کند و همچنین باعث می شود کیفیت عکس و ظاهر غذا افت نکند. عکاسی، مانند عکاسی از غذا، که در آن میزان نور و گرما مهم است. دخالت نکن. مدل های لایت باکس:
همانطور که قبلاً برای تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی گفتیم، انواع مختلفی از لایت باکس (از نظر عکاسی) وجود ندارد. شما باید لایت باکس محصول مورد نیاز خود را با توجه به اندازه و نور مورد نیاز برای عکاسی خریداری کنید. مثلا برای عکس مدل ها و محصولات در سوپرمارکت ها به لایت باکس بزرگتری نیاز دارید و البته هر چه لایت باکس بزرگتر باشد به نور بیشتری نیاز دارد.
همچنین، برای عکاسی از جواهرات و سایر اقلام کوچک، به یک لایت باکس کوچکتر نیاز دارید که به نور کمتری نیاز دارد. انواع لایت باکس یا چادر با نورپردازی داخلی نیز وجود دارد که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند اما باید توجه داشته باشید که آیا نور کافی برای عکاسی شما دارند یا خیر؟
همچنین اگر در طبیعت یا در موقعیت‌های مختلف که مدام در حال حرکت هستید عکاسی می‌کنید، به یک جعبه نور تاشو نیاز دارید که به راحتی جمع شود و بتوانید آن را در کیف پول خود حمل کنید. قیمت آن نزدیک به قیمت یک لایت باکس استاندارد است.
مواد پارچه لایت باکس نیز می تواند متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که پارچه هنگام گرفتن عکس چروک نمی شود تا بعداً مجبور نشوید برای ویرایش آن وقت بگذارید.
قیمت و خرید لایت باکس:
لایت باکس ها در بازه های قیمتی متفاوتی هستند و از لایت باکس ارزان (حدود 400 تومان) تا لایت باکس گران قیمت (چند میلیون تومان) را شامل می شود. قیمت لایت باکس به اندازه آن (هرچه بزرگتر و سنگین تر باشد، قیمت آن بیشتر است)، نوع پارچه استفاده شده، قابل حمل بودن، میزان نور و نوع لامپ مورد استفاده بستگی دارد. . ، همچنین یک مارک لایت باکس.
البته لایت باکس های ارزان قیمت آنچنان باکیفیت نیستند اما کار را انجام می دهند. اگر اهل عکاسی حرفه ای هستید، مطمئن شوید که نوع باکیفیت آن را از یک برند معتبر تهیه کنید تا مجبور به تعویض آن نباشید و اگر بودجه شما برای خرید یک نوع ارزان قیمت کافی نیست، می توانید یک لایت باکس ساده بسازید. در خانه.
سافت باکس
سافت باکس یک جعبه پارچه ای است که در جلو یا اطراف منبع نور قرار می گیرد. منبع نور مورد استفاده در این دستگاه ها معمولا کوچک است، اما سافت باکس نور را بزرگتر و نرم تر می کند. این کیت عکاسی و نورپردازی معمولا از دو قسمت تشکیل شده است.
بیرون معمولاً سیاه است و داخل آن نقره ای یا سفید است. همچنین دو لایه پارچه یا پلاستیک وجود دارد که به عنوان ابر در برابر خورشید عمل می کنند. یکی از این قسمت ها داخل سافت باکس قرار می گیرد و به آن قسمت داخلی می گویند. قسمت دیگر به صورت خارجی نصب می شود و گاهی به آن اکستنشن جوراب می گویند.
تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی
ابزارهای نورپردازی مهم برای عکاسی
Softbox-modelo
سافت باکس ها ابزار پرکاربرد و مهمی در تجهیزات استودیویی هستند که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. سافت باکس ها معمولا مستطیل یا مربع هستند و بزرگترین آنها را می توان برای پرتره های تمام قد استفاده کرد. رنگ های سطح داخلی سافت باکس طلایی، نقره ای و سفید است که هر کدام کارایی و کاربردهای متفاوتی دارند.
به عنوان مثال، یک سافت باکس سفید 98 درصد نور، یک سافت باکس نقره ای 100 درصد و یک سافت باکس طلایی 100 درصد نور را منعکس می کند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت بین سافت باکس طلایی و نقره ای چیست. به عنوان مثال، می توانید اتاقی را که توسط ماه روشن شده است با اتاقی با لامپ های گازی طلایی مقایسه کنید. از این رو سافت باکس طلایی و نقره ای است. سافت باکس نقره ای نور سرد و سافت باکس طلایی نور گرم را منعکس می کند.
چراغ چتر
نور چتری یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی در آتلیه عکاسی است که یکی از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی نیز محسوب می شود. از چتر برای بازتاب نور ضعیف اطراف و رساندن آن به سوژه استفاده می شود. استفاده از چتر سبک به گونه ای است که نور سطح چتر را روشن کرده و درخششی ملایم ایجاد می کند. این دستگاه در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف برای عکاسان عرضه می شود.
نور در عکاسی مهم است
انواع چتر
در تجهیزات کارگاهی، صفحه نمایش ها با توجه به حوزه استفاده به دو دسته تقسیم می شوند:
چترهای انعکاسی: در چترهای انعکاسی، قسمت بیرونی چتر مشکی و داخل آن طلایی، سفید یا نقره ای است.
چتر دیفیوزر: در چتر دیفیوزر، هر دو سطح داخلی و خارجی سفید هستند.
چترهای انعکاسی برای عکس‌های گروهی و چترهای غیر بازتابنده برای عکس‌های فردی بهترین هستند. بسته به نوع و کیفیت نور مورد نیاز و فاصله جسم از نور، از دو نوع چتر استفاده می شود.
نه
نازل - یکی از لوازم و تجهیزات روشنایی است که در واقع یک منبع نور نقطه ای است که به آن شلنگ نیز می گویند. کاربرد آن تمرکز روی یک قسمت از یک شی و برجسته کردن آن قسمت است.
8656546456
انعکاس تلفن
پس زمینه عکاسی یا پس زمینه عکاسی یا پرده عکاسی پارچه یا کاغذی است که در پشت مواد عکاسی قرار دارد. این دستگاه به شما امکان می دهد عکسی با کیفیت بالا بگیرید و دید خوبی داشته باشید. با کمک آنها می توانید حالت و شخصیت سوژه را در تصویر نشان دهید. این دوربین گوشی برای افزایش دید عکاسان و همچنین برای تکمیل نور استفاده می شود
معمولا از گوشی های سفید، مشکی و خاکستری استفاده می شود.
کاغذ سفید برگشته است
آباژور
یکی دیگر از ابزارهای نورپردازی مهم در عکاسی سایه زن است که از چهار برگ تیره تشکیل شده است که جهت نور را با برگ ها مشخص می کند.
ابزارهای نورپردازی ضروری در عکاسی
پانتوگراف
پانتوگراف که در برخی از تغییرات تعلیق نور نیز نامیده می شود، یک سیستم تعلیق هوایی رایج برای لامپ ها، صفحه نمایش ها، میکروفون ها و غیره است. در آتلیه های عکاسی
پانتوگراف را می توان با استفاده از کابل های درایو یا سیستم فنری برای تنظیم ارتفاع بار (معمولاً پروژکتور و میکروفون) تنظیم کرد. این سیستم معمولاً از چندین کرکره و کرکره تشکیل شده است که با فشار دادن یا کشیدن آنها می توان طول نور مورد نظر را تعیین کرد. این پانتوگراف ها به عنوان یک جایگزین سه گانه برای رعد و برق در نظر گرفته می شوند.
کمک های مهم نور در عکاسی
1
چه کسانی از تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی استفاده می کنند؟
همه کسانی که عکس می گیرند، چه دوربین و چه تلفن همراه، به نور مناسب برای عکس های خود نیاز دارند. لایت باکس Dim Photography برای محصولات فروشگاهی، عکاسی از جواهرات، عکاسی از غذا، مدلینگ و عکاسی بسیار مفید است. داشتن عکس در فروش شما بسیار مهم است، اگر نور کافی برای برجسته کردن محصول مورد نیاز خود نداشته باشید، هیچ مشتری علاقه ای به خرید محصول شما نخواهد داشت.

منبع: https://canon1.ir/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 292
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه